Změny rezervací během pandemie
13.11.2020 - Jak postupovat při změně termínu vašeho maturitního plesu
Naše milé maturantky, mnohým z Vás se mění termíny maturitních plesů - ať už o jeden den, protože se rozdělily plesy jednotlivých tříd, aby byl dodržen maximální dovolený počet osob, nebo o půl roku (např. z prosince na červen), protože doufáte, že v červnu budou plesy bez jakýchkoliv opatření. Ať je důvod jakýkoliv, prosím, dodržujte následující postup, který zabrání nedorozuměním a chybám:
- vždy nám změnu termínu plesu hlaste e-mailem (je to jediný možný způsob zaevidování této změny, v případě telefonického požadavku vás vždy musíme odkázat na e-mail, aby obě strany měly o této změně doklad)
- do e-mailu uveďte kompletní údaje, tj. vaše jméno, číslo smlouvy, stávající i nově požadovaný termín
- my vám následně zašleme na e-mail novou smlouvu s novým termínem, tu si důkladně zkontrolujte.
Často se v této souvislosti také ptáte na následující:
- Je změna termínu placená? Není, během pandemie provádíme všechny změny z důvodu přesunu akcí bezplatně.
- Co dělat, pokud byl ples zrušen? Zálohu můžete využít na jinou akci, případně profesionální focení (bez doplatku zbytku ceny) apod. I zde bude změna bezplatná. Zálohy jsou však nevratné, jak je uvedeno v rezervační smlouvě.
- Co když budou mnou vybrané šaty na nový termín již zamluvené? I v tomto případě vám nabízíme bezplatnou změnu modelu. Stále doplňujeme nové šaty, výběr je tedy široký.
- Co když se mi dříve vybrané šaty již nelíbí a chci je vyměnit za jiné? V tomto případě se jedná o změnu z důvodů na vaší straně a bude uplatněn standardní poplatek dle smlouvy.
Dopad pandemie na vaše plesy nás moc mrzí a doufáme, že brzy se vše vrátí do normálu!
Váš Salon Maya